dilluns, 16 de febrer del 2015

How cool is that?!

[ENG] Let's start with a new section, How cool is that?!, where I will show you things I just love so maybe you end up loving them too. I will try to include diy, tutorials, recipes, books or anything I consider awesome. The problem is that I wish I can be regular enough and I'll try to bring you new favourites every...week? Seems a little hard just to think about it. But if the others can, I can!!
So let's start with it! 
From left to right and top to bottom:
  1. Valaan Villapaita DIY denim whale tutorial. Isn't it the coolest whale ever?!
  2. Rosemary white cheddar biscuits. They just look so yummy.
  3. Upcycling ideas. Doesn't look too difficult.
  4. Colour me Good. Who can say no to Ryan Gosling? Hand drawn illustrations by Mel Elliot for you to colour. I bet it will be sold out soon...
  5. Knitted fox pattern by Deniza. This one has a removable tail!! Isn't it cute?
  6. Library card tote bag by Out of Print.
[CAT] Comencem nova secció, How cool is that?!, on us ensenyaré les coses que em pirren i potser us acaben pirrant (o creant una nova necessitat) a vosaltres també. Intentaré incloure diy, tutorials, patrons, receptes, llibres o qualsevol cosa que consideri fabulosa i digna d'estar entre aquestes ratlles (modèstia apart). El problema és que espero ser prou constant i per tant procuraré portar-vos les novetats cada...setmana? Em sembla una mica difícil coneguent-me però suposo que encara estic amb el "subidón" dels propòsits d'any nou i penso que si d'altres poden...jo també!!!
Així que...som-hi!
De l'esquerra a la dreta i començant per dalt, avui us porto tot això:
  1. Patró i tutorial d'aquesta preciosa balena feta per Valaan Villapaita. No us sembla la balena més preciosa del món?!
  2. Galetes de romaní i formatge cheddar. Fan pintorra i a sobre no semblen gens difícils.
  3. Idees per reutilitzar. Trobareu diverses idees al link que no semblen gens complicades.
  4. Colour me Good. Aquesta troballa s'endú la palma. Com dir que no a res que impliqui a Ryan Gosling ni que sigui per pintar?? Es tracta d'il·lustracions fetes a mà per Mel Elliot i que després cadascú pinta com vol. El repertori de llibrets la veritat que mola molt!
  5. Patró a mitja d'aquesta fantàstica guineu de la mà de Knitted fox pattern by Deniza. A sobre, se li pot treure la cua!! I no és "mono"? Mireu a la seva pàgina, que hi té coses ben xules!
  6. Library card tote bag by Out of Print.

12 comentaris:

  1. Ei fantàstica idea! m'encanta aquest nou espai...se'ns dubte ja hi tens una fan! jo si he de triar m'he enamorat de la balena em sembla magnífica i com que ara faig assajos amb la màquina de cosir... ho posaré a la llista de possibles projectes!
    Ànims amb els propòsits!
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. És xulíssima la balena! Fins fa poc no estava en anglès i per això mai la he fet, però l'altre dia ja vaig veure que havia fet la versió anglesa. I lo xulo és aixó d'utilitzar texans.

      Elimina
  2. Nena!!!! El llibre del Gosling per pintar el vaig veure ahir i el tinc a la meva llista, l'he de pintar ja! El patró de la guineu m'ha súper encantat i la recepta la miro perquè fa molt bona pinta, m'encanten aquestes seccions de noves necessitats!!! hihiiii muà!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El llibre de Ryan Gosling és el més xulo però té una varietat molt xula...jo igual pico algún dia...Em van semblar super catxondos.
      I què dir de la guineu...si entres a la seva pàgina ja veuràs quines coses més guapes que fa...

      Elimina
  3. Quina monada de guineu, m'encanta!
    Un petonet
    Elena

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, a veure si algún dia l'acabo fent...però abans hauré de practicar amb les aguelles, que sinó sortirà un xurro!

      Elimina
  4. Anònim2/17/2015

    Ànims, que tu pots amb els propòsits d'Any Nou!! Molt xula la secció, m'ha encantat la guineu... El que podries posar un dia és la recepta de les galetes aquelles de blat de moro i formatge que et van quedar tan bones. :DD
    Petons!!
    Pilar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, tens raó!! A veure on la vaig guardar i la poso per dilluns vinent!

      Elimina
    2. Anònim2/17/2015

      Bieeeen! :)

      Que vaja bé el dia! Muaks

      Elimina
    3. Però que sàpigues que m'estic trencant les banyes per saber d'on nassos la vaig treure!...

      Elimina
  5. Oy oy oy!!!! ho vull tot, jajajajjajaja. La balena és una passada, i high level...
    Molt guapo tot, as always ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em flipa la balena...just l'altre dia un col·lega em va enviar un whats per saber si volia uns texans vells per fer algo "de iaies"...i vaig dir que no! Ara m'anirien de perles

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics