dissabte, 11 d’abril del 2015

How cool is that?! #9

[ENG] It doesn't matter how organised your life is, or how organised you are yourself, life is just filled with misteries and surprises (good and bad ones) and sometimes you just have to go with the flow. As I am doing right now. I'm still on easter holidays this week (so lucky you might think) and my super plan was to knit three thousand hours in order to continue the KAL, I wanted to cook loads of things and I wanted to post thousands of interesting things...But I did something else instead and now I'm healing at home... I'm surrounded by people who loves me, and that makes things easier. Oh yes...I'm a little bit dizzy and bruised but I feel grateful. THANK YOU. 
Anyway... I have a little time now, and writing also helps me to relax so I want to show you some cool stuff...I hope you like it

*Oh yes...and today it's not monday...but I prefer to post it today rather than program it until monday...

Shall we? From left to right and top to bottom
  1. I've been thinking a long time on doing home made pasta, and now I have the machine!! So here's a recipe from Maria Lunarillos web page.
  2. Wanna be stylish while sewing? You just need this ring pin cushion from We Little Stitches.
  3. I'm amazed with La Lio Parda. Look at this trousers she just made with no pattern, just from an example on the Internet! 
  4. Kintters of the world, Purl Bee has this wonderful pattern for you to knit.
  5. Reduce, Reuse, Recycle...Even cooler with Veronika Richterova's sculptures. They seem real.
  6. Aren't these cats from Gallimelmas e Imaginancias super cute?


[CAT] No importa com d'organitzada tens la vida, o com d'organitzada és una mateixa, la vida és simplement plena de misteris i de sorpreses (bones i dolentes) i a vegades l'únic que pots fer és deixar fluir. I és el que estic fent ara mateix. De fet, jo encara sóc de vacances de setmana santa (afortunada jo deureu pensar) i el meu super plan de dona super organitzada era poder teixir mil hores per tal de continuar el KAL, també volia cuinar un munt de coses xules i escriure un piló de coses interessant per reanimar l'activitat del blog...però en comptes de tot això he fet algo diferent i ara sóc a casa recuperant-me...i me n'he adonat que estic envoltada de gent que m'estima (molta), i això ho fa molt més fàcil. I tant... ara estic una mica grogui i adolorida però em sento agraïda. GRÀCIES!
De totes maneres...ara tinc una mica de temps i escriure també em relaxa, així que us intento duur una selecció de coses xules, a veure què us sembla

*Com veieu no estem a dilluns però no tenia massa sentit deixar aquesta entrada programada...

Som-hi? D'esquerra a dreta i de dalt a baix
  1. Fa temps que vull fer pasta fresca, i ara que tinc la maquineta (la tinc en custodia) us deixo una recepta per fer-la, del blog de Maria Lunarillos.
  2. Voleu ser encara més estiloses mentre cosiu? Doncs au, a comprar un anell porta agulles de We Little Stitches.
  3. Al·lucino amb La Lio Parda. Ha fet aquests super pantalons sense tenir patró!!! 
  4. Teixidores del món, a Purl Bee trobareu patrons tant guapos com aquest.
  5. Reduïr, Reutilitzar, Reciclar...Quina millor manera de fer-ho que amb les escultures de plàstic (ampolles!!) de la Veronika Richterova. Semblen reals!
  6. M'encanten els gatets de Gallimelmas e Imaginancias.

4 comentaris:

  1. Ostres espero i desitjo que no hagi estat res greu! ànims amb la recuperació. Deixa que et cuidin i et mimin molt que això sempre és la millor medicina!
    Una abraçada
    pd: excel·lent selecció!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No res que no millori amb els mimos d'aquests dies...i el temps, que també fa la seva feina.
      Gràcies Mabel!

      Elimina
  2. Sopar ja, que m'estic fent mogollon d'idees i necessito que me les confirmis...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics