dilluns, 30 de març del 2015

How cool is that?! #7

[ENG] I've just realised that inspiration never stops...although it is time consuming to find cool things to bring you every week, I always end up with a pretty nice selection, or at least I have this feeling. And in fact, any selection of any other blog you check has always good stuff too...So, ideas everywhere!

Shall we?
From left to right and top to bottom:
  1. Balibart, a shop that sells art prints as fabulous as the one here...super cool.
  2. A summery diy to have your customised doormat with watermelons.
  3. Magoo Mama creates these tiny and furry creatures you fall in love with them.
  4. Lion Brand has this pattern of a cosmic rainbow blanket for free...not for me just now, as you know I'm doing my loved/hated african flower granny blanket but I just loved how colourful it looks.
  5. The Makery sell differnt kits to create different things, but the one about the knickers is just perfect! It comes with the cherry!
  6. Since I discoverd them I've always wanted a Blythe doll, but I'm not sure if I would be able to take care of her properly, so having this mug from Alice Blice instead isn't a bad idea...
[CAT] Me n'acabo d'adonar que la inspiració, o si més no les idees, no s'acaba mai...tot i que et pren molt temps el fet de buscar idees, penso que al final sempre acabo amb una llista prou xula de coses, si més no és la sensació que en tinc jo. I de fet, si mires qualsevol selecció de qualsevol altre blog, sempre hi trobes coses xulíssimes també (i diferents!)...així que...idees arreu!

Som-hi?
D'esquerra a dreta i de dalt a baix.
  1. Balibart, és una botiga que ven il·lustracions tant guapes com aquesta que us ensenyo...super xules!
  2. Un diy ben estiuenc per fer-vos l'estoreta de l'entrada de casa amb síndries ben refrescants...  
  3. Magoo Mama crea aquestes criaturetes peludetes que son tot amor...i és que fan una carona...
  4. Jo de moment no em penso embolicar amb cap més manta, però Lion Brand té aquest patró gratuït que m'ha semblat molt primaveral!
  5. The Makery son una botiga (física i online) que tenen una sèrie de kits tant xulos com aquest per fer-te unes calcetes amb cirereta inclosa! Molt trendy
  6. Des que vaig saber de l'existència de les nines Blythe que sempre n'he volgut una però apart que son caretes, no sé jo si les tractaria com es mereixen; així potser una tassa com les que fa Alice Blice no és del tot una mala idea.

6 comentaris:

  1. M'encanten les figuretes de magoo mama! quina monada! Bona tria com cada setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja rumiant per la vuitena entrega! ;)

      Elimina
  2. M'encanta tot! menys les Blythe la veritat ;)
    Les il.lustracions són molt guapes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja nena, tenen unes il·lustracions guapíssimes...

      Elimina
  3. Ooooooooh! Quina manta, me'n vaig ràpid a xafardejar-la....
    Gràcies,

    ResponElimina
    Respostes
    1. És guapíssima la manta...però jo amb la meva a mitges ni farta de vi m'hi poso ara! De moment l'admiro, ejejeje

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics