diumenge, 15 de desembre del 2013

Festivalet 2013


[ENG] This weekend there's been the Festivalet market at the Museu Marítim de Barcelona. Bigger space, more shops...a lot of people. As always.
I've seen lots of things. Cool things. Really cool things and things already seen. But if its the first time you go there, you'll have a good time.
[CAT] Aquest cap de setmana s'ha tornar a celebrar el Festivalet. Aquest cop al Museu Marítim de Barcelona. Molt més espai, moltes més parades...molta gent. Com sempre.
He vist de tot. Coses guais, coses molt guais i coses ja vistes. Però si algú hi va per primera vegada, segur que ho gaudirà.
I com a mostra, algunes fotos que he fet avui...











4 comentaris:

  1. Molt xules les fotos, a mi també em van agradar moltes coses, és una passada :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Realment hi ha coses molt interessants...

      Elimina
  2. Aquest any vaig canviar el festivalet pel nòmada market! jijiji la veritat és que hi havia coses increibles, l'any que ve torno a bcn! vas comprar molt? o et vas poder ressistir?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Només em vaig firar amb uns vols de ceràmica (els de l'última foto) però si arribo a donar un second round segur que m'hauria firat més!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics