diumenge, 25 d’agost del 2013

It's Helga, the elephant!!!


[ENG] I'm about to start my last week of holidays so I won't have as much time as I've been having lately, but I can show you the last thing I've made this week... an elephant!! And her name is Helga. Do you like her?
I took the pattern (and the name) from Birch Fabrics blogpage. I was visiting the blog because I've just fallen in love with their fabrics (I think I might start a section on my blog about fabrics and where to buy them cause there are so many amazing designers you must know them!!!) and I found this nice pattern. And this pattern together with my Amy Butler fabrics had to be the perfect match, so I decided to make it.
It is very easy to do so I invite you to try it, the result is wonderful!!!
[CAT] Estic apunt de començar la meva última setmana de vacances i ja no tindré tant temps lliure com el que he tingut últimament, però encara sóc a temps d'ensenyar-vos l'última cosa que he fet aquesta setmana...un elefant! Es diu Helga. Us agrada?
Vaig treure el patró (i el nom) del blog de Birch Fabrics. L'estava visitang perquè acabo de descobrir i d'enamorar-me les seves teles (de fet crec que hauria de començar secció aquí sobre teles, disenyadors i on comprar-les) i allà vaig trobar aquest patró tant xulo. I aquest patró junt amb les teles que encara em queden d'Amy Butler pensava que farien la combinació perfecta i vaig decidir provar.
És molt fàcil de fer així que us invito a que ho proveu, el resultat és molt xulo!!


4 comentaris:

  1. Oh! m'agrada molt i aquestes teles també! gràcies per compartir la web on has trobat el patró. Avui l'intentaré fer! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ensenyaràs el resultat Elsa! Queda super xula i és fàcil i prou ràpida de fer!

      Elimina
  2. Pero bueno, si que has treballat aquest estiu!!!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja m'agradaria haver estat més porai com la bandarra de la teva sister...jejejej!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics