dissabte, 21 de juliol del 2012

Summer Objective...today a teacup pincushion

[ENG] During the past week I've been practising crochet (I want to make a granny square blanket) and began with amigurumi, the technique used to make tridimensional crochet objects. I wasn't sure what to begin with but I knew it wouldn't be an animal, to difficult for me, but one day looking at One Sheepish Girl blog, I saw she made this lovely amigurumi teacup so I decided to look for the pattern and...voilà! Here you have my first amigurumi! I'm gonna use it as a pincushion, it has the perfect size.
[CAT] Aquesta setmana passada me l'he passada practicant ganxet (vull fer l'eterna manta de granny square) i de pas m'he llançat a la piscina i he fet el meu primer objecte en amigurumi, tècnica de crear figures de ganxet en tres dimensions. No m'atrevia o no sabia bé què volia fer, perquè començar amb un animal em semblava massa difícil fins que xafardejant el blog de One Sheepish Girl, vaig veure que ella feia unes tasses de tè molt xules i vaig pensar...a por ellas. I buscant i rebuscant vaig trobar un patró senzill i tatàn! Tassa posa agulles feta!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics