dilluns, 23 de juliol del 2012

Las Niñas Antiguas meet at Je t'attends

[ENG] Yesterday, after a long time without seeing each other, the Niñas Antiguas met at Je t'attends, a nice coffee shop where you can have brunch. We weren't that many but we were pleased anyway...We always enjoy our time together...Yesterday the topic was focused in politics (or non-politics). How not!
[CAT] Ahir, després de molts dies sense quedar, las  Niñas Antiguas ens vam veure a Je t'attends, una cafeteria gran tranquila i on ara també fan brunch. Erem poquetes però vam estar encantades... Sempre ens ho passem bé nosaltres...ahir la temàtica es va centrar en la política (o despolítica) del nostre país. Com no!
My Niñas at the end with my shadow at front.../ Les Niñas al fons i la meva ombra al davant.

Two of my dolls joined us!/Ens acompanyaven dues de les meves nines.



Lovely necklace from  Meva Seva Teva / Collaret xulíssim de Meva Seva Teva 
My brunch! / El meu brunch!

2 comentaris:

  1. Maldita resaca xD Qué buena pinta!! Hay que volver a hacer otra quedada allí, que yo quiero probarlo!! :D

    ResponElimina
  2. Se estaba mu bien! Sin música pero bien...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics