diumenge, 10 de juny del 2012

Pleased to Meet You: Tutticonfetti

[ENG] Today I introduce you Marta from Tutticonfetti, a graphic designer and illustrator form valencia. I like her because her illustrations (always side face looking which is something I like) that amaze me. They are simple, with not so many colours. And appart from that, to introduce them she writes short stories about them. Characters withou mouth and with a serious expression but they have something that fascinates me. If you want to buy some of them you'll find her at etsy.
[CAT] Avui us presento a la Marta de Tutticonfetti, una dissenyadora gràfica i il.lustradora de valència. M'agrada perquè fa uns dibuixos (sempre de perfil, cosa que em fa gràcia) que simplement em flipen. Són senzills, sense massa colors i amb molta gràcia. A més per introduir-nos els diferents personatges sempre n'escriu una història. Són personatges sense boca i amb una expressió tota seria però tenen un no sé què que em fascina. Si en voleu comprar alguna, la trobeu a etsy.
Pleased to Meet You, Marta.







3 comentaris:

  1. Please to meet you too! Moltes gràcies! Teniu un blog fantastic. Un b7

    ResponElimina
  2. Gràcies Marta! Veig que encara em multipliquen les personalitats...el blog és el meu personal però com sempre estem amb les quedades de les Niñas Antiguas porta a confusió... (nota mental: seré una pesada??)

    Gràcies per llegir-me!! Un plaer.

    ResponElimina
  3. Ja ja, per a res... fas un molt bon treball! doncs tens un blog fantastic ;) .

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics