dilluns, 18 de juny del 2012

Lost & Found experience

[ENG] Yesterday was the Lost & Found flea market at Barceloneta. A lot of cool people and not so cool (like me) under a killing sun...good lord!
Begoña and I tried to sell some old stuff, one with more luck than the other but we had a nice time with our friends visits, with the sales man infront of us and enjoying a lemon calipo that saved us from an announced death.
Today I was so tired from the sun that I felt sleep in the bus with my mouth open (¡quelle horreur!)...not joking.
ps. but I ended up with a nice vintage dress from my friend...thanks love!
[CAT] Ahir durant tot el dia es va celebrar el Lost & Found a la Barceloneta. Un munt de modernis i no tant modernis (amos, jo mateixa) sota la calor asfixiant de Barcelona...socorro!
La Begoña i jo hi vam anar a vendre les nostres peces, una amb més sort que l'altra. Això sí, ens ho vam passar de conya amb les visites d'amics, el venedor del davant i degustant un calipo de llimona que ens va salvar d'una mort anunciada...
Avui estava tant feta pols de la calor que m'he clapat amb la boca oberta (¡quelle horreur!) al bus, i no menteixo!
pd. tinc un vestit vintage de ratlles guapèrrim! gràcies xula!

Les botigueres / The shop owners


Jo intentant vendre un vestit de llana (de llana!) a 40º a l'ombra. Ilusa... /Me trying to sell a wool dress at 40º C

3 comentaris:

  1. Noooo, el vestit de llana again! Quina calor només veure'l! ;-)

    ResponElimina
  2. mmm...m'estàs intentant dir que et molava? perquè te'l porto a la trobada de diumenge! ja veuràs que no n'hi ha per tant!!! ;)

    ResponElimina
  3. Jajjaajja jo he pensat el mateix! i el vestit de plàstic diví?? el vas vendre?

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics